Мемлекеттің тұрақты түрде даму формуласы- өскелең ұрпаққа патриоттық тәрбие беру.
«Егер біз 21 ғасырдың жаһандық картасында қайталанбас орны бар ұлт болғымыз келсе, онда әлем бізді мәдени жетістіктеріміз арқылы танитындай етуіміз керек,» - деп Президент Нұрсұлтан Назарбаев прогрессивті даму кезінде мемлекеттік мақсатқа,перспективті жоспарлау және әлемдік мойындау жетістіктеріне жету жолындағы мемлекеттік бағытында ақылмен атап өтті.
Мемлекеттің тұрақты түрде дамуының негізгі формуласы , әрине, өскелең ұрпаққа патриоттық тәрбие беру болып табылады.Патриот- өз Отанының тағдырын ойлайтын,туған жерінің өркендеуіне барлық күш-жігерін салатын адам.Патриоттық рухында жас ұрпақ өсіру-мемлекетті жарқын болашақпен қамтамасыз ету дегенді білдіреді.Президенттің ақылдылығы,Қазақстан халықтарының біріккен Ассамблеясының арқасында ,елімізде «Рухани жаңғыру» атты қазақстандық патриотизмді тәрбиелеуге арналған кешенді бағдарлама әзірленіп енгізілді.
Уақтылы құжат «Рухани жаңғыру» өзін алты арнайы жобалармен қамтиды: «Туған жер», «Қазақстанның қасиетті географиясы», «Қазіргі заман әлеміндегі Қазақстанның мәдениеті», «100 жаңа оқулықтар», «Қазақ тілінің латын жазуына аудармасы», «100 жаңа тұлғалар», олар төрт базалық кіші бағдарламалар арқылы жүзеге асырылады: «Атамекен», «Тәрбие және білім», «Рухани қазына» және «Ақпарат толқыны».
Президенттің «Рухани жаңғыру» - болашаққа көзқарас» атты бағдарламалық мақала бойынша жұмысының негізгі мақсаты- рухани және мәдени құндылықтарды сақтау және арттыру.Қоғамдық сананы жаңғыртудың бағыттарының бірі болып патриоттық сезімді қалыптастыру жұмысы болып табылады.Патриоттық сезім туған жеріне деген махаббаттан,кіші отаннан басталады.
Туған өлкенің мәдениеті мен тұрмысымен танысу,жас ұрпақты адамгершілік-эстетикалық тәрбиелеуге ,азаматтық қалыптасуға, жоғары патриоттық сенімнің қалыптасуына, тәрбиеленушілердің өмірлік позициясының белсенділігінің қалыптасуына ықпал етеді, ал замандастарының батырлық істерімен танысу,мәдениет пен ақыл-ой еңбегін қамтиды,жас ұрпақтың азаматтық сапасы жағынан тәрбиелену мен мінез-құлығының қалыптасуына ықпал етеді.
Мектепте бағдарламаның жүзеге асырылуы әр түрлі бағыттарда өтуде:
І бағыт: «Мен және менің отбасым»
Бұл бағыттың негізгі мазмұны- негізгі әлеуметтік рөлдерді іске асыруға дайындық: қыздың,ұлдың,ағасының,апасының,күйеуінің,әйелінің,туыстың,
Балалар өз отбасының дәстүрлерін білуі тиіс.Жақындарын қорғауды және сүйе білуі тиіс.Өзінің қай тұқымнан екенін және оны құрастыруды білуі тиіс. «Тұқым», «отбасы», «тұғыр» ұғымдарын білуі тиіс, отбасы альбомын құрастыра білуі тиіс.Жақындары мен достары жайлы әңгімелеп беруді білуі тиіс.
ІІ бағыт: «Мен және менің мектебім»
Қызметтің негізгі мазмұны- тәрбиеленушінің мектеп оның екінші үйі екенін түсінуі.Мектепке деген махаббатын сіңіру.Мектеп тарихымен және оның дәстүрлерімен таныстыру.Туған мектебіне деген мақтаныш сезімін тәрбиелеу.Балалардың санасында өзінің мектеп ұжымына деген қажеттілік сезімін қалыптастыру,шынайы серіктестік атмосферасын және ұжымда достық қарым-қатынасын құру.Мектеп ережелерін білу және оларды орындау.
ІІІ бағыт: «Кіші Отаным»
Лекциялар мен мерекелерді ұйымдастыруды,ғылыми жобаларға қатысуды,қазақ елінің дәстүрлері мен Қазақстан тарихы жайлы білімдерін тереңдетуді көздейді.
«Рухани жаңғыру» бағдарламасы- бұл өз елінің тарихын сыйлайтын және гүлденген болашаққа сенімді түрде келе жатқан, жаңа формациядағы жас ұрпақты дамытудың ашық траекториясы.
Смағұлова Б.Т.
директордың ТЖЖ орынбасары
Ақылбай ауылы орта мектебі