Ақмола облысы білім басқармасының"Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Ақылбай ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ақмола облысы білім басқармасының"Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Ақылбай ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

*ȥ;s6;?Ib>S?]j޷cF#
' } }, { // Опции. // Иконка метки будет растягиваться под размер ее содержимого. preset: 'islands#blackStretchyIcon', // Метку можно перемещать. draggable: false }); myMap.geoObjects.add(myGeoObject); // Скрываем хинт при открытии балуна. myMap.events.add('balloonopen', function (e) { myMap.hint.close(); }); }
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

БАҚЫТТЫ БАЛАНЫ ҚАЛАЙ ТӘРБИЕЛЕУ КЕРЕК?

БАҚЫТТЫ БАЛАНЫ ҚАЛАЙ ТӘРБИЕЛЕУ КЕРЕК? Бала тәрбиесі өте маңызды және жауапты процесс. Балаларды тәрбиелеуде басты рөлді олардың ата-аналары ойнайды. Баланың болашағы, оның болашақ отбасы және тіпті жаңа ұрпақ ата-аналардың балалық шағында не беретініне байланысты. Тәрбиеге дұрыс көзқарас барлық салада бақытты тұлғаны өсіруге, сондай-ақ көптеген проблемалар мен қиындықтардан аулақ болуға көмектеседі. Ата-аналарға не істеу керек? Балалар бақытты және толымды өсуі үшін не істеу керек? Бұл сұрақтарға біз төменде жауап береміз. Баланы бақытты ету үшін қалай тәрбиелеу керек? Балалар-бұл біздің ішкі әлеміміздің көрінісі. Олар ересектердің мінез-құлық үлгісін нақты көшіреді. Көбінесе олар ата-аналардың қателіктерін қайталайды, ересек өмірде көптеген қателіктер жібереді. Сондықтан № 1 кеңес-өзіңізден бастаңыз!!! Денсаулығыңызды, көңіл-күйіңізді, өмір салтыңызды, тамақтануыңызды және, әрине, демалуды бақылаңыз. Мықты денсаулығымен, позитивтілігімен және сенімділігімен салмақты да қуанышты ана, бұл ең жақсы үлгі. Эмоционалды жағдайыңызды бақылаңыз. Егер сіз байсалды, сабырлы және тұрақты болсаңыз, жағдайды дұрыс, парасатты және ақылмен бағалай аласыз. Егер сіз ашулану, агрессия немесе реніш сезінсеңіз, тұжырымдарға, тіпті одан да көп әрекеттерге асықпаңыз, өзіңізді "салқындауға" және болған жағдайды қайта қарастыруға уақыт беріңіз, содан кейін ғана әрекет етіңіз. Сіздің реакцияларыңыз эмоционалды жағдайға байланысты айтарлықтай өзгереді. Есіңізде болсын, сізден үлгі алады. Баланың жаман мінез-құлқын ойлау үшін ақпарат ретінде қабылдаңыз. Есіңізде болсын, бала өз мінез-құлқымен сізге бірдеңе айтқысы келеді (мүмкін оған аз назар аударасыз, мүмкін ол біріншілік құқығы үшін күреседі немесе мүмкін ол мінез-құлқымен бір нәрсе үшін кек алады немесе жай ғана өзінің дұрыстығын дәлелдейді) Балаларға "жапсырмалар" ілмеңіз. Мысалы: сен қорқақсың, лассың, ол дамуда артта қалған, артық салмағың бар, қиын жасөспірімсің, сен әрқашан өзіңді нашар ұстайсың және т.б. Ересектердің мұндай тұрақты сөздері балаларды белгілі бір шеңберге шығарады. Олар балалардың өздері туралы және олардың қабілеттері туралы түсініктерін бұрмалайды. Балалар ересектерден естігендерінің негізінде өздері ойлағандай болады. Баланы сіздің қалауыңыз бен іс – әрекеттеріңізді құрметтеуге үйретудің ең жақсы тәсілі-олардың қалауы мен іс-әрекеттерін құрметтеуге үйрену. Бұл өзара құрмет –  отбасындағы сүйіспеншілікке толы және достық атмосфераның КЕПІЛІ. Әрекетті сақтамай және оны жасаған адамды ренжітпей, оны мадақтаңыз және сынға алыңыз. Мысалы: "Сен жинаумен өте жақсы көмектестің. Екеуіміз де тезірек жинадық", "Сен жақсы қызсың" немесе "сен жауапсызсың" емес, "Сен мектепке ұйықтап қалғаныңа қатты ренжідім". Сіз оны қабылдағаныңызды және оны дәл солай жақсы көретіндігіңізді бала сезінуі керек. Өзгертуге немесе бұзуға тырыспау. Бұл риясыз қабылдау және мақұлдау туралы. Мен сені жақсы көремін, сен  бірдеңе жасағаныңыз үшін емес, Мен сені менде болғаның үшін жақсы көремін. Баламен тыныш, бейбіт дауыспен сөйлесуге тырысыңыз. Балалар жақсы байланыс жасайды және егер олар командир мен бағынышты емес, тең жағдайда сөйлессе, сіздің барлық өтініштеріңізді тыңдайды. Бала сіздің сұрауларыңыз бен тілектеріңізді" естуі " үшін, көз деңгейінде оған жүгініңіз. Көздің көзге тиюі міндетті түрде болуы керек. Көбінесе балалардың мінез-құлқының негізі ата-аналардың осы немесе басқа әрекетке бастапқы реакциясына байланысты болады. Егер истерия сияқты қарапайым манипуляция ынталандыруса, баланың қалауының тез орындалуы және рұқсат етілсе, онда баланың әрі қарай қалай әрекет ету керектігін білу үшін сіздің реакцияңызды қадағалайтынын ұмытпаңыз. Балаларыңызға сізге қажет, пайдалы және маңызды екенін сезіндіріңіз. Мүмкіндік берейік, олардың пайдасы бар екенін сезінейік, және олардың жұмысы сізге өте қажет және маңызды. Осылайша сіз оларға өздерін түсінуге және өзін-өзі сезінуге көмектесесіз. Балаңызға ол сіздің өміріңізде маңызды рөл атқаратынын жиі еске түсіріңіз. Балада жағымды өзін-өзі тану (өзін-өзі сезіну) және жақсы өзін-өзі бағалауды қалыптастырыңыз. Баланың атына айтылған сөздер мен өтініштерге өте мұқият болыңыз. (Қате мәлімдеменің мысалы: "сіз оны жақсы жасай алмайсыз", "сізге ештеңе сенуге болмайды"). "Мен сенің жетістікке жететіндігіңе сенемін!", "Сен керемет жасадың !", "Сенде өте керемет шықты!", "Саған сенім артуға болады". Бірте-бірте, бірақ баланың жеке істері үшін қамқорлық пен жауапкершілікті алып тастап, оны оған беріңіз. Бұл сізді қорқытпасын . Алдымен өз істеріңіз бен іс - әрекеттеріңіз үшін, содан кейін болашақ үшін жауапкершілікті беру-бұл ең үлкен алаңдаушылық болады. Бұл қамқорлық ақылды және пайдалы деп аталады. Ол баланы қатайтады, оны күшті және сенімді етеді, ал сіздің қарым-қатынасыңыз тыныш, сенімді және достық. Баланың бейбітшілік пен тыныштық атмосферасында өсетініне көз жеткізіңіз. Балаларыңыз үшін неке махаббаты мен адалдықтың үлгісі болыңыз. Осының бәрін көрсете отырып, болашақта балалар өздерінің ата-аналарының тәжірибесінен алған өмірлерін дамытады.


Текст